SIGMACITY

פתרונות מימון ליזמים – הלוואת מזנין

המכנה המשותף בין כל היזמים שאנחנו פוגשים במסגרת הפעילות שלנו היא ברורה – כולם מחפשים פתרונות. יזם טוב הוא כזה המביט אל האתגר ומביא איתו מוטיבציה, נחישות וראייה רחבה שמבוססת על חיפוש פתרון ולא על ייאוש מהבעיה. זוהי גם הנקודה שבה אנחנו פוגשים את היזמים האלו – במקום שבו הם זקוקים למימון לאתגר היזמות הבא ואנחנו שם עם פתרונות המימון החכמים והגמישים, ביניהם הלוואות מזנין.

מה כוללים פתרונות מימון ליזמים? ומהי בעצם הלוואת מזנין? על כך נענה במאמר הזה.

למי מיועדים פתרונות מימון כמו אלו שאנחנו מציעים? פתרונות מימון ליזמים כפי שאנו מציעים מיועדים ליזמים קטנים ובינוניים המעוניינים להתפתח ולצמוח בתוך עולם הנדל”ן הישראלי. אנחנו מלווים במהלך השנה פרויקטים רבים של פיתוח וחידוש עירוני ומתמחים בתחום זה כבר שנים ארוכות. היזמים שאנחנו פוגשים זקוקים לפתרונות מימון שיסייעו הגיע אל הבנק כשהם מוכנים לשלבים הבאים בהם הבנק לוקח את המושכות ומשקיע בפרויקט.

השלמת הון עצמי ליזמים – איך זה עובד?

הלוואת מזנין – פתרון מימון אפקטיבי

הבנקים בישראל דורשים מכל יזם הון עצמי באחוזים מסוימים, בהתאם לתנאי הבנק הספציפי ובממוצע בין 20-40% בסך הכל. הלוואת מזנין היא הפתרון המשלים את הפער בין הבסיס הקיים אצל היזם ובין גובה ההשקעה שדורש הבנק.
ההלוואה ניתנת תמורת משכנתא שנייה או ערבויות שונות אחרות, בהתאמה אישית לכל יזם. היא מספקת פתרון יעיל שמאפשר לצאת לדרך ולהתקדם מול הבנק לעבר פרויקט רווחי ומוצלח. זוהי הלוואת הגישור החכמה ביותר ליזמים קטנים ובינוניים המעוניינים להשקיע בפרויקט ולגייס את המימון בדרך שתאפשר להם גמישות והתקדמות תוך כדי תנועה.

 

איך מקבלים פתרונות מימון?
התהליך לקבלת פתרון מימון כמו הלוואת מזנין כולל ארבעה שלבים בסך הכל.

• בדיקת הנתונים ואישור ההלוואה: במהלך התהליך אנחנו בודקים את הסטטוס של היזם בכמה מימדים – פרופיל החברה, תוכנית עסקית, דו”ח אפס ודוחות כספיים. המטרה היא לבחון את הכדאיות וההיתכנות של היזם ולראות שיש בסיס יציב למתן פתרון המימון ולהתקדמות עם הפרויקט. במהלך השלב הזה אנחנו בוחנים אילו פרויקטים הקיימים היום בשוק הנדל”ן מתאימים. לאחר בחינת הנתונים, הקרן מאשרת את המימון בהתאם לתוכנית בקשת האשראי.
• בניית תוכנית מימון מותאמת אישית: אנחנו מגבשים את התנאים למתן הלוואת מזנין מותאמת אישית לכל יזם ובונים תוכנית מסודרת שהיא בסיס להסכם המשפטי הנחתם בין היזם ובין החברה. לאחר חתימת ההסכם, אפשר לצאת לדרך, וזה קורה לרוב רק כמה שבועות בודדים אחרי הפנייה הראשונית של היזם.
• מתן הלוואת מזנין – לאחר כל האישורים וחתימת ההסכם מועברת ההלוואה בהתאם ללוח הזמנים המגובש על ידי הבנק. היזם, בליווי מקצועי מלא שלנו, פונה אל הבנק לסיום התהליך שבו יועמד המימון המלא לפרויקט.
• ביצוע הפרויקט – כשהפרויקט יוצא לדרך, אנחנו נמצאים שם יחד איתו כדי לפקח על הנעשה, יחד עם מפקחים מטעם הבנקים וחברות הביטוח. במהלך התהליך אנחנו בוחנים דוחות כספיים, מבקרים באתרי הבנייה ומנהלים את הצד של פרעון ההלוואה, תוך מחיקת השיעבודים, החזרת הבטחונות – לפי התקדמות הפרויקט. בסוף הפרויקט מרבית היזמים אותם אנחנו מלווים ממשיכים לפרויקט הבא והופכים ליזמים עם הוכחות בשטח, תרתי משמע.

פתרונות המימון ליזמים ביניהם הלוואת מזנין אותה אנחנו מקדמים כפתרון היעיל ביותר ניתנים תוך הקפדה על התאמה אישית וגמישות, אפשרות למתן מימון גבוה יותר לפי הצורך ובעיקר פיתוח שותפות חכמה בין היזם לחברה המספקת את פתרונות המימון, תוך שימוש בכל הידע המקצועי, הניסיון בשטח והחיבור עם אנשי המקצוע האיכותיים הדרושים כדי להניע את התהליך קדימה.

מאמרים נוספים בנושא פתרונות מימון ליזמים

למעלה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם התקשרו עכשיו:
דילוג לתוכן