SIGMACITY

פתרונות מימון לפרויקט תמא 38/2

אחד המסלולים הטובים ביותר כיום בעולם השקעות הנדל”ן בישראל הוא מסלול תמ”א 38/2. המסלול שמבוסס על תוכנית ממשלתית משנת 2011 מכיל פרויקטים בכל רחבי הארץ במסגרתם הורסים בניינים ישנים שנבנו לפני 1980 ושאינם מתאימים למגורים ובמקומם בונים בניינים חדשים, לפי תקנות הבטיחות נגד רעידות אדמה ובסטנדרטים גבוהים. זוהי תוכנית שעומדת בחוד החנית של ההתחדשות העירונית.
עבור יזמים המעוניינים להשקיע בנדל”ן בישראל ולהנות מתשואות טובות ומרווחים כבר תוך כדי בניית הפרויקט מדובר בהזדמנות טובה. התוכנית מעניקה זכויות באמצעות דירות נוספות הנבנות בבניין ומאפשרת ליזם למכור את הדירות תוך כדי תהליך הבנייה כך שהן מאוכלסות מיד עם תום הפרויקט והיזם כבר גייס רווחים ויכול להמשיך להשקעות נוספות.
כחברה שמלווה יזמים בפרויקטים של תמ”א 38/2 ומייצרת עבורם פתרונות מימון חכמים וגמישים וליווי מקצועי מלא, אנחנו גאים בהצלחות רבות, ביניהן למעלה מ-30 פרויקטים שהיקפם מעל ל-900 מיליון שקלים.

יזם מתחיל? זו הסיבה לבחור בתמ”א 38/2

לפני שנדבר על פתרונות מימון לפרויקט תמ”א 38/2 כדאי לסקור למה נתיב ההשקעה הזה הוא חכם עבור יזמים מתחילים ובינוניים.
פוטנציאל מכירה גבוה המאפשר כיסוי הוצאות והשקעות נוספות במקביל: תהליך הפרי-סייל, המכירה המוקדמת, של פרויקטים מסוג תמ”א 38/2 הוא לרוב יעיל מאד, כך ניתן למעשה לייצר רווח כבר בתחילת הדרך ולכסות על הוצאות והחזרי הלוואות.
רווחיות סמויה: במקרים רבים ניתן למקסם את הרווחים באמצעות תמחור שונה של דירות גן ופנטהאוזים המהווים לרוב את תוספות הבנייה בתוך התוכנית. כך ניתן לייצר רווחיות גבוהה יותר.
סיכון נמוך: פרויקטים של תמ”א 38/2 מתנהלים בעיקר באיזורי ביקוש גבוה ובמצב הנוכחי בעולם הנדל”ן מדובר בהשקעה בעלת סיכון נמוך המאפשרת רווח גבוה.

פתרונות המימון של סיגמא סיטי

פתרונות המימון אותם אנחנו מציעים מתבססים על הלוואות מזנין. הלוואות המזנין הן הלוואות ביניים המאפשרות ליזם להשלים את סכום ההשקעה העצמית הדרוש מול הבנק בתהליך מימון ההשקעה הכללית. הלוואת המזנין ניתנת על ידינו לכל יזם בהתאם לתוכנית העסקית, לנתונים פיננסיים, לדו”ח אפס ופרופיל החברה שלו. כל הלוואה מותאמת בתנאיה לפרויקט, ללוח הזמנים שלו, לדרישות הבנק ולכל שאר הפרמטרים הדרושים להצלחת הפרויקט.
במהלך שלב בדיקת ההיתכנות מבצעים מומחי הנדל”ן שלנו בדיקת רווחיות סמויה, זו מתבצעת כדי לבחון אפשרויות רווח גבוהות מאלו הנמסרות לרוב בתוך דו”ח האפס ובתוכנית העסקית, כאמור בעיקר בהקשר לתכנון הפרויקט ולתמחור דירות הגן והפנטהאוז.
לאחר בדיקת ההיתכנות, מורכבת עבור היזם תוכנית המימון, מנוסח הסכם משפטי עליו חותם היזם לצד הגשת הבטחונות. כל תהליך הבדיקה ומציאת הפתרון המתאים ליזם נערך לאורך כמה שבועות בודדים שבסופם מועבר סכום המימון בתיאום עם הבנקים. לאחר שלב המימון, סיגמא ממשיכה ללוות את היזם מול הגופים הבנקאיים ומחברת אותו עם אנשי מקצוע מומלצים כמו יועצים משפטיים, שמאים וכו’, על פי הצורך.

למה סיגמא סיטי?

הניסיון המקצועי והיזמי שלנו מאפשר לנו לקחת את היזמים המגיעים אליו יד ביד ומתוך שותפות מלאה אל סיום הפרויקט בהצלחה. מודל המזנין אותו אנחנו מציעים ליזמים המעוניינים להשקיע בפרויקטים רווחיים של תמ”א 38/2 מתאים לרוח שוק הנדל”ן היום כשהוא מאפשר גמישות, התאמה להקף הפרויקט ולדרישות הבנקים, רווחיות גבוהה וצמיחה תוך כדי תנועה. בנוסף, התשואה הגבוהה אותה אנחנו משיגים עבור היזמים שלנו מוכיחה עצמה בשטח ומאפשרת להם להמשיך איתנו גם לפרויקטים נוספים. נכון להיום, כל ההלוואות שניתנו ליזמים שלנו חזרו במלואן כולל הריביות ואפשרו להם להמשיך ולקדם את עצמם כמשקיעים בפרויקטים רבים של התחדשות עירונית.

מאמרים נוספים בנושא פתרונות מימון התחדשות עירונית

עמוד נחיתה קרן בוטיק

ליווי פיננסי ליזמים?

הצלחתו של פרויקט נדלן ובנייה תלויה לעתים קרובות בתמיכה הפיננסית הנכונה, ויזמים, מציאת שותף אמין היא חיונית. ליווי פיננסי הוא היבט מכריע בכל מיזם בנייה,

קרא עוד »
פרויקטים - רח ירושלים נתניה

התחדשות עירונית

התחדשות עירונית היא יוזמה אסטרטגית שמטרתה לשפר את הנוף העירוני באמצעות פיתוח מחדש של אזורים עירוניים מתפוררים, לא מפותחים או מיושנים. בדרך כלל זה כרוך

קרא עוד »
למעלה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם התקשרו עכשיו:
דילוג לתוכן