SIGMACITY

גמישות היא שם המפתח: הכל על פתרונות מימון ליזמים

כששואלים אותנו בסיגמא סיטי מהו הדבר החשוב ביותר כשמדובר בפתרונות מימון ליזמים בתחום הנדל”ן, אנחנו עונים במילה אחת- גמישות. כל פרויקט נדל”ן הוא שונה, לוח הזמנים שלו אחר ונתוני הפתיחה שלו, וגם הסיכונים שבו, שונים. זוהי הסיבה שפתרונות המימון, המוסיפים עוד אתגר ולא מעט שיקולים בדרך שעושים יזמים חייבים להיות גמישים.

הנה כמה סיבות לכך שאנחנו מציעים פתרונות מימון גמישים ליזמים

התאמת המימון לנתוני הפרויקט

אחת הסיבות שיזם צריך גמישות כשהוא מגייס פתרון מימון והשלמת הון עצמי היא שכל פרויקט נדל”ן מגיע עם נתונים ודרישות משלו.

לוח הזמנים של הפרויקט תלוי בכל כך הרבה גורמים, הבנק דורש מעקב ופיקוח על לוח הזמנים, התקציב מתחלק בצורה מסוימת ולכן אין ברירה אלא לשמור על מודל מימון שנע עם הפרויקט ומאפשר ליזם לקחת בו חלק בראש שקט.

סיגמא סיטי מעניקה פתרונות מימון גמישים ליזמים שמאפשרים להם להתקדם עם הפרויקט כמה שיותר מהר, לבצע פעולות וחילוץ הון תוך כדי ביצוע, להשקיע בפרויקטים נוספים ולראות רווחיות גבוהה כבר מתחילת הדרך.

השלמת הון עצמי ליזמים – איך זה עובד?

שקט נפשי בהמשך הדרך

כל יזם, וכל גוף פיננסי שעומד מאחוריו, רוצה לדעת שההשקעה תניב בסיום הפרויקט את הרווחים הרצויים וההחזרים יושלמו. היכולת להעניק פתרונות מימון גמישים ליזמים וההתאמה האישית שאנחנו מציעים, מאפשרת ליזם לפעול מתוך שקט נפשי וידיעה שההשקעה שלו מנוהלת בצורה חכמה, נוחה ושקולה עבורו ושהוא נמצא בצמיחה. פוטנציאל הרווח הגדול נשמר כשההלוואה ניתנת בתנאים גמישים ונוחים, המאפשרים ליזם להשקיע בראש שקט.

הזדמנות ליזמים גם בתחילת הדרך

הרגע שבו אתה יוצא אל עולם ההשקעות הוא רגע מרגש אבל מלא בחששות ואתגרים. תהליך קבלת המימון להשלמת ההון העצמי הוא לא השלב הראשון בדרך. התוכנית העסקית, הדוחות הכספיים ושאר המסמכים שאתה צריך לייצר, לפעמים בלי ניסיון, שואבים לא מעט כוחות מהיזמים הצעירים שאנחנו פוגשים.

זוהי הסיבה שאנחנו מציעים גמישות והתאמה אישית בשלב המימון והשלמת ההון. מתן פתרונות מימון גמישים ליזמים צעירים מבטיח לנו דור חדש של משקיעים שיצא לדרך עם כל הבטחונות שאנחנו יכולים להציע ועם הכלים להתקדם בעולם ההשקעות. הגמישות הזו מאפשרת לנו השקעה בדור חדש של יזמים, שהופכים לשותפים לדרך.

מאמרים נוספים בנושא פתרונות מימון ליזמים

למעלה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם התקשרו עכשיו:
דילוג לתוכן