SIGMACITY

פתרונות מימון לפרויקט פינוי בינוי

פינוי-בינוי הוא ביטוי מוכר בעולם השקעות הנדל”ן בישראל. ההקפים הגדולים, האפשרויות הרבות המותאמות לניסיונו של היזם ולהקפי ההשקעה בהם הוא מעוניין ופתרונות המימון החכמים והגמישים, כמו אלו המציעה סיגמא סיטי, מאפשרים ליצור מסגרת השקעה מניבה עם רווחיות גבוהה ודריסת רגל משמעותית בתוך עולם ההשקעות. במאמר זה נעסוק ביתרונות של פרויקט פינוי בינוי למשקיעים ובפתרונות המימון אותם אנחנו מציעים ליזמים.

היתרונות של פרויקט פינוי – בינוי

פוטנציאל רווחיות גדול מאד: מרבית העיריות והרשויות מעדיפות כיום להתרכז בפרויקטים של פינוי בינוי כדי למקסם את לוח הזמנים ולעבוד בקנה מידה רחב וגדול, מול יזמים המאפשרים חידוש של עשרות יחידות דיור בבת אחת. כתוצאה מכך, מדובר לרוב בפרויקטים בעלי פוטנציאל רווחיות גדול, שכן מספר הדירות רב יותר ולא מדובר בדירות ספורות בבניין יחיד.

אפשרות לפריסייל הממקסם את האפשרויות: במסגרת פרויקט פינוי בינוי ניתן למכור את הדירות החדשות בתוך השכונות המתחדשות גם תוך כדי שיקום השכונה ותהליך הבנייה, כך שהיזם יכול לצפות לרווחים כבר במהלך הפרויקט, מה שמסייע להחזרת הלוואות וריביות.

אפשרויות מימון גמישות וליווי מקצועי: פרויקטים של פינוי בינוי מתקיימים בכל רחבי הארץ. באמצעות אפשרויות המימון הגמישות והליווי המקצועי כמו זה שמעניקה סיגמא סיטי, ניתן לבחור בהשקעה מניבה המתאימה ליכולות של היזם ולניסיון שלו. הליווי המקצועי והפיקוח של הצוות המנוסה של סיגמא מאפשר צמצום סיכונים ומשברים תוך כדי התהליך.

אפשרויות בחירה רבות: כאמור, עיריות רבות כיום מעדיפות פרויקטים של פינוי בינוי ולכן מדובר בנתיב השקעה שיש בו הרבה מאד אפשרויות בחירה, בהתאם לנתונים שמציג היזם. סיגמא סיטי מסייעת, לצד מתן פתרונות מימון מותאמים פרטנית לכל יזם, לאתר את הפרויקטים השונים ברחבי הארץ שיתאימו להקף ההשקעה הרצוי.

השלמת הון עצמי ליזמים – איך זה עובד?

פתרונות המימון שלנו – איך זה עובד?

בסיגמא סיטי אנחנו מעמידים לרשות יזמים המעוניינים להשתלב בפרויקטים של פינוי בינוי מימון להשלמת ההון העצמי הנדרש על מנת לקבל את התמיכה הבנקאית הדרושה. אנחנו מוכרים ומאושרים על ידי כל הגופים הבנקאיים וחברות הביטוח ומכירים היטב את המנגנון המוביל להשקעה מניבה ולתהליך מוצלח עבור כל השותפים.

כדי להגיע לשם, אנחנו מתחילים בבדיקת היתכנות למתן הלוואת מזנין. מזנין, מונח מעולם האדריכלות המסמל את קומת הביניים, הוא פתרון מימון חכם המשלים למעשה את סכום ההון העצמי עבור היזם, מול משכנתא שנייה.

בשלב הראשון אנחנו בוחנים את הנתונים המגיש לנו היזם, בין היתר מדובר בתוכנית עסקית, דו”ח אפס, פרופיל חברה ומסמכים פיננסיים שונים. בנוסף, אנחנו פועלים במקביל למצוא את הפרויקטים המתאימים מתוך מגוון רחב של פרויקטים של פינוי בינוי המתקיימים ברחבי הארץ ומבצעים התאמה בין נתוני היזם ובין הפרויקט.

לאחר בדיקות אלו, אנחנו ממשיכים לניסוח הסכם שיאפשר ליזם לצאת לדרך ולקבל מאיתנו את המימון. הצוות המשפטי שלנו מנסח את ההסכם תוך דגש על לוח הזמנים, גמישות ותנאי הלוואה נוחים עבור היזם.

כל התהליך מסתכם בכמה שבועות בודדים מהבדיקה, דרך חתימה על הסכם ההלוואה ועד להעברת המימון. בנוסף, אנחנו מלווים את היזם גם לאחר מכן מול הגופים הבנקאיים וחברות הביטוח, מחברים אותו עם אנשי המקצוע הדרושים לאורך הפרויקט ומפקחים על הפרויקט יחד עם מפקחים מטעם הבנקים.

המעטפת הזו, יחד עם ההתאמה האישית שאנחנו מבצעים במתן פתרונות המימון, מאפשרת ליזמים להיות מעורבים בפרויקטים רבים של פינוי בינוי ולהחזיר את ההשקעה והריבית בטווח זמן קצר וללא סיכונים ותקלות בדרך. מאז שנת 2015, ליווינו 30 פרויקטים בהקף של 900 מיליון שקלים.

מאמרים נוספים בנושא פתרונות מימון

עמוד נחיתה קרן בוטיק

ליווי פיננסי ליזמים?

הצלחתו של פרויקט נדלן ובנייה תלויה לעתים קרובות בתמיכה הפיננסית הנכונה, ויזמים, מציאת שותף אמין היא חיונית. ליווי פיננסי הוא היבט מכריע בכל מיזם בנייה,

קרא עוד »
השלמת הון עצמי ליזמים – איך זה עובד?

פתרונות מימון ליזמים

הדברים שאסור לפספס בדרך להשקעה חכמה מדי יום אנחנו בסיגמא סיטי פוגשים יזמים חדשים. חלקם צעירים מאד, אבל בעלי מטרות מוגדרות ומודעות כלכלית ורוצים לצאת

קרא עוד »
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם התקשרו עכשיו:
דילוג לתוכן