SIGMACITY

חשיבות ליווי פיננסי ומימון גמיש עבור יזמים

הקמת עסק או השקעה בנדל”ן יכולים להיות גם מתגמלים וגם מאתגרים. אחד המכשולים העיקריים העומדים בפני יזמים הוא הבטחת התמיכה הפיננסית הדרושה כדי להגשים את החזון שלהם.
סיגמא סיטי מציעה מגוון פתרונות מימון מותאמים אישית כדי לעזור ליזמים להתגבר על אתגרי מימון. על ידי מתן תמיכה מותאמת אישית, סיגמא סיטי מאפשרת ליזמים להתמקד בפעילות העסקית הליבתית שלהם ולהרחיב את המיזמים שלהם בביטחון.

אפשרויות מימון גמישות ליזמים

חברת סיגמא סיטי מספקת ליווי פיננסי מקיף לפרויקטי בנייה באמצעות מודל ליווי סגור בפורמט בנקאי. הליווי כולל אשראי בכיר (המחליף חוב בנקאי), השלמת הון עצמי במימון, פוליסות ערבות חוק מכר וערבות ביצוע, הכל תחת ישות אחת. החברה מתמחה במימון פרויקטים של תמ”א 38, ייזום פינוי בינוי, עסקאות משולבות ומיזמי בעלי קרקע.
המשאבים הכספיים למימון פרויקט נדל”ן מורכבים מהכנסות ממכירת דירות במהלך תקופת הבנייה, מהשקעת ההון העצמי של היזם ומהאשראי שמספקת חברת המימון. כבטוחה, תשועבד לטובת גוף המימון שעבוד מדרגה ראשונה הכולל את הקרקע שעליה נבנה הפרויקט, שעבוד צף על הפרויקט ושעבוד “החשבון הסגור” (חשבון בנק ייעודי המשרת אך ורק את צורכי הפרויקט). במקרים מסוימים, גוף המימון עשוי לדרוש בטחונות נוספים.
מערך הסכם הליווי מבטיח שבמקרים של כשל או הפרה, גוף המימון יהיה רשאי להיכנס לנעלי היזם, להשלים את הפרויקט, למכור את הדירות שנותרו בלתי מכורות ולהעביר את הדירות לרוכשים. לצורך כך מתבצע מעקב שוטף אחר הפרויקט בין היתר באמצעות מפקח בנייה מטעם גוף המימון המפקח על התקדמות הפרויקט. המפקח, בתיאום עם נותן המימון, בוחן על בסיס חודשי את התקדמות העבודות ההנדסיות, תשלומים לספקים וקבלות רוכשי הדירות ומאשר תשלומים לספקים בגין עבודות שבוצעו. שליטת המלווה בחשבון הסגור של הפרויקט מאפשרת בחינה יומיומית של הכנסות והוצאות החשבון.

מימון בהתאמה אישית ובמינימום זמן

השלמת הון עצמי בהתאם לפרויקט

אפשרויות למינוף ההון העצמי והגדלת הרווח הכולל

פתרונות פיננסים גמישים

ישנם מספר פתרונות פיננסים גמישים ליזמים בתחום הנדלן , לפניכם כמה מהם:
מימוש רווח עתידי – מימוש מיידי של רווחים צפויים על בסיס מכירות דירות צפויות בפרויקט.
השלמת הון – השלמת הון (מימון ביניים) לפרויקטים בשלים המחזיקים בהיתר בניה.
משיכת הון מוגבלת – משיכת הון או עודפים מפרויקט בתחילת דרכו.
הלוואת מניות – הלוואה כנגד דירות לא מכורות בפרויקט.
ליווי פיננסי מקיף ליזמים כולל ערבויות מכירה – ליווי פיננסי כולל לפרויקטים קטנים עד 15 מיליון ₪ הכולל ערבויות של חברת תמורה לרוכשים.

חשיבות הליווי הפיננסי

תמיכה פיננסית היא קריטית עבור יזמים שרוצים להצליח במיזמים שלהם. על ידי בחינת אפשרויות מימון גמישות כגון הלוואות ביניים ופנייה לחברות כמו סיגמא סיטי, יזמים יכולים להתגבר על אתגרי מימון ולסלול את הדרך לעתיד משגשג. לכן, אל תתנו למכשולי מימון לעצור אתכם – חקרו את שלל האפשרויות הזמינות ומימשו את הפוטנציאל היזמי שלכם עוד היום.
הצוות של סיגמא סיטי מביא עמו יכולות מוכחות בענפי הנדל”ן ושוק ההון בישראל, המתורגם בין היתר לנגישות גבוהה לעסקאות בעלות פוטנציאל גבוה.

מאמרים נוספים בנושא ליווי פיננסי ליזמים?

השלמת הון עצמי ליזמים – איך זה עובד?

תהליך המימון

SIGMACITY סיגמא סיטי מציעה מודל מימון המסייע ליזמים בהעמדת ההון העצמי לפי דרישות הבנק ולפי לוח זמנים גמיש, בהתאם לנתוני הפרויקט. לסיגמא סיטי הסדרים עם

קרא עוד »
מדוע להשקיע בהתחדשות עירונית?

מידע למשקיעים

SIGMACITY מידע למשקיעים מדוע להשקיע בהתחדשות עירונית שוק הדיור נחשב גם היום לאחד מאפיקי ההשקעה המבוקשים ביותר, על רקע הריביות הנמוכות והצפי להמשך צמיחה דמוגרפית

קרא עוד »
למעלה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם התקשרו עכשיו:
דילוג לתוכן