SIGMACITY

איך למנף את ההון העצמי ולהגדיל את רווחי הפרויקט?

השאיפה העיקרית של כל יזם בדרך להצלחה בפרויקט היא מינוף הון עצמי והגדלת התשואה שלו בפרויקט. זוהי תוצאה אידיאלית שמאפשרת ליזם לא רק להכניס לכיסו רווחים גבוהים יותר אלא למנף את ההון להשקעות נוספות, לפזר סיכונים ולהמשיך ולצמוח בתוך עולם היזמות. המומחים של סיגמא סיטי מלווים את היזמים שלנו לאורך כל הפרויקט כדי למקסם את התוצאות ולהביא בדיוק לכך – לצמיחה המואצת, לרווחים הגבוהים ולמינוף של ההשקעה.

ההצעה שלנו

אנחנו בסיגמא סיטי מספקים הלוואת מזנין להשלמת ההון העצמי ומבקשים בטחונות בצורת משכנתא שנייה. כל ההלוואות שלנו ניתנות תוך התאמה אישית לצרכי היזם וליכולות האשראי שלו, לאופי הפרויקט וללוח הזמנים ומתוך רצון לגמישות וחלוקה נוחה של החזרים.

לבדוק את דו”ח האפס לפרטי פרטים

אחד הדברים שלפעמים מתפספסים אצל יזמים ואנחנו בסיגמא סיטי מחויבים לבדוק היא הרווחיות הסמויה המסתתרת לפעמים בתוך שיערוך ותמחור של פרויקט, או יותר נכון, של מחירי הדירות בפרויקט.

הערכה ממוצעת של דירות בבניין ניתנת בדו”ח האפס שמגיש השמאי לבנק. על מנת ליצור תהליך מינוף הון עצמי והגדלת רווחי הפרויקט חשוב לבדוק איזה תמהיל דירות קיימות בפרויקט והאם ישנן דירות הצפויות להימכר במחירים גבוהים יותר מאלו המוערכים בדו”ח.

כחלק מתהליך העמדת הלוואת המזנין המומחים שלנו בודקים לפרטי פרטים את הערכת השמאות בדוח אפס ובוחנים האם קיימות דירות, כמו פנטהאוזים ודירות גן למשל, המתומחרים בחסר. זוהי רווחיות סמויה שיכולה לסייע באפשרות של מינוף הון עצמי והגדלת רווחי הפרויקט.

על ביזור ופיזור

האפשרות לביזור המימון שאנחנו מעניקים על פני כמה פרויקטים היא אחד היתרונות החשובים ליזמים שלנו. היזם לוקח את ההון העצמי ואת המימון שלנו ומבצע ביזור של ההון על פני כמה השקעות. כך הוא יכול להגדיל את רווחיו באופן משמעותי, לנהל נכון את הסיכונים – מפני שלא השקיע את כל ההון בפרויקט אחד – ולמקסם את ההון הראשוני שלו.

מינוף הון עצמי והגדלת רווחי הפרויקט – זוהי אחת המטרות העיקריות העומדות מול עיננו כאשר אנחנו מלווים יזמים במתן המימון לפרויקט ותוך כדי הפרויקט, עד לסיומו. לאורך כל הדרך המומחים שלנו מפקחים, בודקים ומנתחים את המצב, כדי להביא לתוצאה הטובה ביותר ולרווחים הגבוהים ביותר.

מאמרים נוספים בנושא השלמת הון עצמי

השלמת הון עצמי ליזמים – איך זה עובד?

פתרונות מימון ליזמים

הדברים שאסור לפספס בדרך להשקעה חכמה מדי יום אנחנו בסיגמא סיטי פוגשים יזמים חדשים. חלקם צעירים מאד, אבל בעלי מטרות מוגדרות ומודעות כלכלית ורוצים לצאת

קרא עוד »
למעלה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם התקשרו עכשיו:
דילוג לתוכן