SIGMACITY

פתרונות מימון התחדשות עירונית עבור יזמים

חברת סיגמא סיטי מתמחה במתן ליווי פיננסי לפרויקטי התחדשות עירונית, בין אם הם נעשים בסיוע בנקאי ובין אם הם נעשים בלעדיו. המימון ניתן לפרויקטי חיזוק ובינוי (תמ”א 38/1), לפרויקטים קטנים של פינוי בינוי (תמ”א 38/2) ולפרויקטים גדולים של פינוי בינוי. המימון מיועד לצרכי הפרויקט, בין אם במזומן במקביל לביצוע הפרויקט ובין אם, בהיעדר ליווי בנקאי, לבנק מסחרי שיבחר היזם.

עלות המימון

עלות המימון תקבע באמצעות מנגנון שיותאם לאופי הפרויקט ולדרישות היזם. זה יכול לכלול ריבית, אחוזים מההכנסות, אחוזים מהרווח או שילוב שלהם. כקו מנחה כללי, בהשלמת הון עצמי בגובה 50%-60%, עלות המימון, בהנחת רווחיות סבירה ומשך פרויקט של 2.5 שנים, מהווה עד 25% מרווחי הפרויקט. עם זאת, אם לוח הזמנים של הפרויקט מתקצר והרווחים גבוהים יותר, חלקה של סיגמא סיטי ברווח יהיה קטן משמעותית, בהתאם לאופציית פירעון מוקדם הניתנת ליזם, כפי שיפורט בהמשך.
בהסדר חלוקת הרווחים, סיגמא סיטי מעניקה הטבות ליזם באמצעות קביעת דרגות בהתאם למשך הפרויקט ולרווחיותו. ככל שמשך הפרויקט מתקצר והרווחים עולים, כך עולה חלקו של היזם ברווח.
יתרון זה ניתן למימוש גם לפני השלמת פרויקט התחדשות עירונית באמצעות אופציה הניתנת ליזם לפרוע את המימון בכל עת, גם לפני מועד סיום הפרויקט בפועל.

השלמת הון עצמי ליזמים – איך זה עובד?

פתרונות מימון גמישים

כיום ישנם מספר פתרונות מימון גמישים ליזמים בתחום הנדלן כגון:

מימון מלאי  – מימון מלאי המבוסס על דירות לא מאוכלסות בפרויקט.
השלמת הון – השלמת הון (מימון ביניים) לפרויקטים מתקדמים בעלי היתר בנייה. סיוע פיננסי מקיף.

ליזמים כולל ערבות מכירה – סיוע פיננסי מקיף לפרויקטים קטנים עד 15 מיליון, הכולל ערבויות חוק המכר לרוכשים.
שחרור הון כלוא – שחרור הון או עודפי מזומנים מפרויקט קיים בשלביו הראשוניים.
הכרה מיידית ברווחי פרויקט צפויים – הכרה מיידית ברווחים עתידיים בהתאם למכירות הצפויות של יחידות בפרויקט.

 

ביטחונות

הביטחונות למימון יהיו שעבוד מדרגה שנייה על נכסי הפרויקט, אחרי הבנק המלווה, או שעבוד מדרגה ראשונה במקרים בהם אין מעורבות בנקאית.
ניהול פרויקט התחדשות עירונית מתבצע על ידי הבנק המלווה או על ידי החברה, בהתאם לפרויקט הספציפי ובהתאם לקיומו או העדרו של ליווי בנקאי.
בנוסף, סיגמא סיטי היא חברה המציעה קרנות מזנין בישראל. החברה מספקת אפשרויות מימון ליזמים בשלבים שונים של עסקאות. בכלל זה רכישת קרקעות, קידום ותכנון פרויקטים, עמידה בדרישות מימון בשלב הבנייה וחילוץ עודפים. הגישה של סיגמא סיטי היא אסטרטגית ומתמקדת במערכות יחסים ארוכות טווח עם יזמים, ולא רק בעסקאות בודדות. החברה מציעה סוגים שונים של פתרונות מימון מותאמים לצרכים הספציפיים של היזמים והפרויקטים בהם הם עוסקים. חברת סיגמא סיטי פועלת גם בשיתוף פעולה עם בנקים כדי לסייע במימון פרויקטים בישראל.
הצוות של סיגמא סיטי מביא עמו יכולות מוכחות בענפי הנדל”ן ושוק ההון בישראל , מאחורינו כבר עשרות פרוייקטים במסלולי מימון גמישים וליווי מקצועי צמוד על ידי צוות מנוסה.

מאמרים נוספים בנושא פתרונות מימון התחדשות עירונית

פרויקטים - רח ירושלים נתניה

התחדשות עירונית

התחדשות עירונית היא יוזמה אסטרטגית שמטרתה לשפר את הנוף העירוני באמצעות פיתוח מחדש של אזורים עירוניים מתפוררים, לא מפותחים או מיושנים. בדרך כלל זה כרוך

קרא עוד »
פרויקט המאיר ירושלים

פינוי בינוי

SIGMACITY רבות מהעיריות והרשויות המקומיות מעדיפות להתרכז בפרויקטים של פינוי בינוי, המתייחסים לחידוש עירוני של מתחמים גדולים ולפעמים אפילו שכונות שלמות. בעוד שפרויקטים של תמ”א

קרא עוד »
למעלה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם התקשרו עכשיו:
דילוג לתוכן