SIGMACITY

ליווי פיננסי ליזמים?

הצלחתו של פרויקט נדלן ובנייה תלויה לעתים קרובות בתמיכה הפיננסית הנכונה, ויזמים, מציאת שותף אמין היא חיונית. ליווי פיננסי הוא היבט מכריע בכל מיזם בנייה, המבטיח שפרויקטים יושלמו בזמן ובתקציב.

מושגים מרכזיים בליווי פיננסי

ליווי פיננסי כולל רכיבים שונים הפועלים יחד כדי להבטיח את השלמתו המוצלחת של פרויקט נדלן ובנייה:

אשראי בכיר והחלפת חוב בנקאי
אשראי בכיר הוא סוג של מימון המהווה תחליף לחוב בנקאי מסורתי. זהו לעתים קרובות מקור המימון העיקרי לפרויקטי נדלן בנייה והוא מגיע עם סיכון נמוך יותר עבור המלווה. סוג מימון זה גמיש בדרך כלל מהלוואות בנקאיות מסורתיות, ומאפשר תוכניות החזר מותאמות אישית ושיעורי ריבית.
מימון השלמת הון
מימון השלמת הון הוא מקור מימון נוסף המשלים את השקעת ההון של היזם בפרויקט. סוג מימון זה יכול לסייע בגישור על פערים במימון, ולהבטיח שפרויקט יישאר במסלול ויוכל להסתיים כמתוכנן.
פוליסות ערבות חוק המכר
פוליסות ערבות חוק המכר הן סוג של ביטוח המגן על קונים ואחריות לביצוע הן הסכמים חוזיים המבטיחים את השלמת הפרויקט בהתאם לתקנים ולוחות זמנים שנקבעו. אחריות זו מספקת ביטחון נוסף ליזמים ורוכשים, ומבטיחה שהפרויקט ייבנה בסטנדרטים גבוהים ויושלם בזמן.

השלמת הון עצמי וליווי פיננסי ליזמי נדל”ן

בסיגמא סיטי אנחנו מציעים השלמת הון ליזמים בתחילת הדרך וגם לכאלו שחוזרים אלינו לשיתוף פעולה שוב ושוב.
רבים מהיזמים שפונים אלינו בפעם הראשונה חוששים מתהליך ארוך ומסורבל, אפילו של כמה חודשים עד שההלוואה מאושרת. בזכות המודל שפיתחנו ובזכות ההתעקשות על מתן שירות אישי לכל לקוח, התהליך של השלמת הון עצמי ליזמים יכול להימשך דרכינו שבועות בודדים ולפעמים אפילו שבועיים בלבד, בהתאם למשלוח הדוחות ושאר הנתונים הדרושים.
הלוואות מזנין - פתרון מימון חכם ליזמים שחושבים קדימה
הסוד מאחורי האפקטיביות והזריזות הוא מתן אינפורמציה מדויקת לגבי כל הדרישות וקבלת המסמכים הדרושים במהירות מהיזם. מדובר על שותפות ושיתוף פעולה כבר מהשלב הראשון, כדי שנוכל להגיע לשלב המימון ולאפשר ליזם להתקדם להשקעה.


סיגמא סיטי מציעה ליווי פיננסי לסוגים שונים של פרויקטי בנייה:

  • פרויקטי תמ”א 38 מתמקדים בחיזוק ושיפוץ מבנים קיימים, והפיכתם לעמידים יותר בפני רעידות אדמה ואסונות טבע אחרים. סיגמא סיטי מספקת ליווי פיננסי לפרויקטים אלה, ומבטיחה את השלמתם המוצלחת וברמה הגבוהה ביותר.
  • פרויקטי פינוי-בינוי כוללים הריסה ובנייה מחדש של מבני מגורים קיימים, במטרה לשפר את תנאי המגורים ולהגדיל את צפיפות הדיור. שירותי הליווי הפיננסי של סיגמא סיטי מסייעים ליזמים לנווט במורכבויות של פרויקטים אלה, ומבטיחים את השלמתם המוצלחת.
  • עסקאות משולבות כוללות רכישת קרקע או נכס בתמורה לבניית יחידות דיור חדשות. סיגמא סיטי מספקת ליווי פיננסי לעסקאות אלה, ומסייעת ליזמים להבטיח את המימון הנדרש להשלמת הפרויקט.

חברת סיגמא סיטי מציעה ליווי פיננסי גם לבעלי קרקעות המעוניינים לפתח את נכסיהם. שירותיה מסייעים לבעלי הקרקעות לנווט במורכבויות של פרויקטי בנייה, ומבטיחים שיהיו בידיהם המימון והמשאבים הדרושים להשלמת הפרויקט בהצלחה.
הצוות של סיגמא סיטי מביא עמו יכולות מוכחות בענפי הנדל”ן , הבנייה ושוק ההון בישראל, המתורגם בין היתר לנגישות גבוהה לעסקאות בעלות פוטנציאל גבוה.

מאמרים נוספים בנושא ליווי פיננסי ליזמים?

מדוע להשקיע בהתחדשות עירונית?

מידע למשקיעים

SIGMACITY מידע למשקיעים מדוע להשקיע בהתחדשות עירונית שוק הדיור נחשב גם היום לאחד מאפיקי ההשקעה המבוקשים ביותר, על רקע הריביות הנמוכות והצפי להמשך צמיחה דמוגרפית

קרא עוד »
למעלה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם התקשרו עכשיו:
דילוג לתוכן