SIGMACITY

פתרונות מימון לפרויקט תמ”א 38/1

בתוך עולם הנדל”ן המשתנה ומתפתח כל הזמן, פרויקטים של התחדשות עירונית הם בסיס מצוין להשקעות ולהתפתחות כיזמים. סיגמא סיטי מסייעת ומלווה יזמים המעוניינים לקחת חלק בפרויקטים של התחדשות עירונית, להפוך למשקיעים שמסייעים ומניעים את שוק הנדל”ן קדימה ומתקדמים השקעה אחר השקעה בתוך העולם המרתק שבו אנחנו פועלים.
תמ”א 38/1 הם פרויקטים המאפשרים היום ליזמים למצוא שפע של הזדמנויות שונות, בתקציבי השקעה משתנים ויכולים להתאים גם ליזמים בתחילת הדרך. במאמר זה נתייחס לפתרונות המימון המוצעים על ידינו עבור יזמים המעוניינים להשתלב בפרויקטים של תמ”א 38/1.

לפני הכל – למה לבחור דווקא בפרויקטים של תמ”א 38/1?

*מגוון רחב של פרויקטים ואפשרויות השקעה: הסיבה הראשונית של יזם קטן או בינוני לבחור בפרויקטים של תמ”א 38 היא העובדה שמדובר בפרויקטים המתקיימים בערים רבות בארץ, הן בפריפריה והן במרכז הארץ באיזורי הביקוש. כך יש אפשרות להתאים את הפרויקט לנתונים הפיננסים ולמימון הנדרש עבור היזם ולאפשר לו להשקיע בתנאים גמישים ונוחים.
*פרויקטים תחת פיקוח מוקפד: פרויקטים של תמ”א 38/1 הם פרויקטים המפוקחים על ידי אנשי מקצוע, מפקחי בנייה מאושרים ומוכרים וחברות גדולות המוכרות לבנקים ולגופי מימון כמונו. הפרויקטים מבוצעים תוך פיקוח מלא של הבנקים ושלנו ולכן מהווים אפיקי השקעה בטוחים יותר.
*אינטרס משותף של כל הגופים: ההתקדמות של פרויקטים של תמ”א 38/1 היא לרוב מהירה ויעילה יותר מפרויקטים פרטיים כאלו ואחרים. המטרה של כל הגופים הפועלים בתוך הפרויקט היא לסיים את הפרויקט ולמקסם את הרווחים ממנו. בין אם מדובר בדיירים, בחברת הבנייה, בבנקים ובחברות המימון וכמובן היזמים עצמם.
*ניתן למקסם את הרווחים תוך כדי הפרויקט: על ידי מכירת הדירות לדיירים חדשים תוך כדי בניית הפרויקט, היזם מרוויח תוך כדי תנועה ויכול לנתב את כספי ההשקעה בצורה נבונה – גם למספר השקעות שונות.

פתרונות המימון של סיגמא סיטי

אחרי שהבהרנו מדוע התחדשות עירונית ופרויקטים של תמ”א 38/1 הם בחירה מצוינת עבור יזמים בתחילת הדרך, הגיע הזמן לדבר על תהליך קבלת המימון להשקעה בפרויקטים אלו.
אנחנו בסיגמא סיטי מסייעים ליזמים לגייס את ההון העצמי באמצעות הלוואות מזנין נוחות וגמישות, אותן אנחנו מציעים בהתאמה אישית ולאחר בדיקות מוקפדות ופרטניות של כל יזם ויזם. לצד מתן הלוואות מזנין להשלמת ההון העצמי אנחנו מלווים את היזם גם תוך כדי ביצוע הפרויקט כדי לפקח ולוודא שהפרויקט מתנהל על הצד הטוב ביותר.
בדיקת היתכנות: כל תהליך של קבלת מימון לפרויקט תמ”א 38/1 מתחיל בבדיקת היתכנות מול היזם המגיש לנו תוכנית עסקית, דו”ח אפס, מסמכים פיננסיים ופרופיל חברה בהתאם לצורך. במקביל אנחנו מסייעים באיתור פרויקט מתאים לפי הנתונים שאנו מקבלים מהיזם. בדיקת הפרויקט כוללת גם בדיקת רווח סמוי על ידי המומחים שלנו. ההלוואה ניתנת מול משכנתא שנייה.
הכנת ההסכם וחתימה על ההסכם: לאחר בדיקת ההיתכנות הצוות המשפטי מכין הסכם הלוואת מזנין הניתנת להשלמת ההון העצמי הדרוש ע”י הבנקים וחברות הביטוח. חתימת ההסכם נעשית תוך התייחסות ללוח הזמנים של הפרויקט הנבחר, צרכי היזם וצמצום הסיכונים עבור המשקיעים.
העברת המימון והמשך תהליך מול הבנק: לאחר החתימה על ההסכם אנחנו ממשיכים הלאה, יחד עם היזם, איתו אנחנו פועלים בשותפות מוחלטת. אנחנו מלווים אותו לאורך תהליך השלמת המימון מול הבנק ואל תוך הפרויקט עצמו.
פיקוח על הפרויקט עד לסיומו: אנחנו מלווים את היזמים שלנו באמצעות הכוונה מקצועית, פיקוח בשטח, חיבור לאנשי מקצוע נדרשים ועוד.

ולמה בעצם אנחנו?

כמעט עשור פועלת סיגמא סיטי בתוך עולם ההתחדשות העירונית ומנהלי הקרן כולם בעלי ניסיון רב שנים בתחום השקעות הנדל”ן. מאז 2015, ליוותה סיגמא סיטי עשרות פרויקטים של תמ”א 38/1 ויזמים אשר קצרו הצלחות פיננסיות בזכות ההשקעה החכמה ופתרונות המימון הגמישים שהצענו. ההצלחה המוכחת היא בנתונים: 9% תשואה למשקיעים ועשרות יזמים שהמשיכו איתנו הלאה לפרויקטים נוספים בכל רחבי הארץ.

מאמרים נוספים בנושא פתרונות מימון

למעלה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם התקשרו עכשיו:
דילוג לתוכן