SIGMACITY

השלמת הון עצמי ליזמים – איך זה עובד?

עולם היזמות גדל והתפתח בשנים האחרונות ובתוכו התעצם בעיקר התחום של השקעות בנדל”ן. עבור צעירים רבים וצעירים ברוחם הרעיון להשקיע בפרויקטים של התחדשות עירונית מעורר אדרנלין וחלומות גדולים, אבל לפני שמתחילים צריך לעבור כמה משוכות. הראשונה והמאתגרת מתוכן היא גיוס ההון העצמי.

בסיגמא סיטי אנחנו מציעים השלמת הון ליזמים בתחילת הדרך וגם לכאלו שחוזרים אלינו לשיתוף פעולה שוב ושוב. איך זה עובד ומה כולל התהליך? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת.

השלמת הון עצמי ליזמים באמצעות הלוואות מזנין

סיגמא סיטי מציעה השלמת הון עצמי ליזמים באמצעות הלוואות מזנין והיא מוכרת כ”משלים הון מאושר” על ידי הבנקים. ההלוואה מתאפשרת לאחר מתן ערבויות וסקירה של כל הנתונים. התנאים של כל הלוואה נקבעים לאחר התאמה אישית.

ההתמחות שלנו היא השלמת הון עצמי ליזמים המעוניינים להשקיע בפרויקטים למגורים הנמצאים בשלבים מתקדמים ומלווים על ידי הבנק. אנחנו מספקים בין 80%-50% מההון העצמי הנדרש לפרויקט, שיעורי המימון הגבוהים במערכת.

הכל מתחיל בבדיקת הנתונים

השלב הראשון לקראת השלמת הון עצמי ליזמים שלנו היא בדיקת התכנית העסקית. אנחנו מבקשים מכל יזם לקבל את הדוחות הכספיים ודוח”ות עושר, דו”ח אפס ממשרד שמאיים מוסמך ואת הערבויות הנדרשות למתן הלוואה.

כל הפרטים נבדקים על ידי אנשי המקצוע שלנו, שמגיעים מעולמות הנדל”ן והעסקים. לצד בדיקת הנתונים לקראת מתן השלמת הון עצמי ליזמים אנחנו בודקים גם את היכולת למקסם את הרווחים כבר בשלבים הראשונים של ההשקעה. זאת אנחנו עושים על ידי בדיקת רווחיות סמויה, למשל של דירות גן ופנטהאוז שלא תמיד מתומחרות בצורה מדויקת.

לאחר בדיקת כל הנתונים הפיננסיים והעסקיים, אפשר לצאת לדרך ולהתחיל את התהליך הבירוקרטי לקבלת ההלוואה. בשלב הזה נציע פתרון מימון מותאם אישית.

אפשר לעשות את זה קצר

רבים מהיזמים שפונים אלינו בפעם הראשונה חוששים מתהליך ארוך ומסורבל, אפילו של כמה חודשים עד שההלוואה מאושרת. בזכות המודל שפיתחנו ובזכות ההתעקשות על מתן שירות אישי לכל לקוח, התהליך של השלמת הון עצמי ליזמים יכול להימשך דרכינו שבועות בודדים ולפעמים אפילו שבועיים בלבד, בהתאם למשלוח הדוחות ושאר הנתונים הדרושים.

הסוד מאחורי האפקטיביות והזריזות הוא מתן אינפורמציה מדויקת לגבי כל הדרישות וקבלת המסמכים הדרושים במהירות מהיזם. מדובר על שותפות ושיתוף פעולה כבר מהשלב הראשון, כדי שנוכל להגיע לשלב המימון ולאפשר ליזם להתקדם להשקעה.

יוצאים לדרך ביחד

השלב האחרון בתהליך השלמת ההון העצמי הוא העמדת המימון לפי התנאים שנקבעו ולפי לוחות הזמנים הנדרשים ומבוקשים על ידי הבנק. במקביל נקבע תהליך ההחזר מולנו.

אנחנו מספקים את הגמישות המרבית כדי שכל יזם יוכל למקסם את ההשקעה שלו, להימנע מסיכונים מיותרים ולפזר את ההלוואה על כמה פרויקטים במקביל וכך להרוויח כבר מתחילת הדרך. כל פרויקט שמתחיל בפתרונות השלמת הון עצמי ליזמים הוא שותפות גורל עבורנו ועבורם. אנחנו נמצאים שם לאורך כל הדרך, לסייע במתן אינפורמציה, ללוות ולחבר אל אנשי המקצוע הנדרשים בדרך. כך אנחנו מבטיחים את הצלחת הפרויקט – עבור היזמים שלנו ועבורנו.

מאמרים נוספים בנושא השלמת ממון עצמי ליזמים

השלמת הון עצמי ליזמים – איך זה עובד?

פתרונות מימון ליזמים

הדברים שאסור לפספס בדרך להשקעה חכמה מדי יום אנחנו בסיגמא סיטי פוגשים יזמים חדשים. חלקם צעירים מאד, אבל בעלי מטרות מוגדרות ומודעות כלכלית ורוצים לצאת

קרא עוד »
למעלה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם התקשרו עכשיו:
דילוג לתוכן