SIGMACITY

יד ביד בדרך אל הבנק – ליווי יזמים מול הגופים הבנקאיים

הפחד מה”לא”, הבירוקרטיה הבלתי נגמרת וחלום ההשקעה שמתרחק בכל פעם שנכנסים אל הבנק, אלה תרחישי האימה שאנחנו שומעים מיזמים. בעיקר אלו בתחילת הדרך המחפשים פתרונות מימון לפרויקט נדל”ן שלהם.
כמיטב הקלישאות, אנחנו מבקשים מהם קודם כל להירגע. בסיגמא סיטי אנחנו משקיעים בתהליך ליווי יזמים מול הגופים הבנקאיים על מנת שירגישו איך כל תרחישי האימה האלו מתפוגגים והשד הוא בעצם לא נורא בכלל.

הניסיון שלנו עובד עבור היזמים

אחד הדברים החשובים כשמתחילים תהליך של השקעה בנדל”ן וגיוס ההון העצמי, הוא לעבוד מול חברה שמכירה היטב את השטח ויכולה באמת להציע ליווי יזמים מול הגופים הבנקאיים שלא תמיד מספקים את כל האינפורמציה הדרושה.
סיגמא סיטי פועלת משנת 2015 ואנשיה הם אנשי מקצוע שסללו את דרכם בתוך העולם הפיננסי. כל אחד מהם מביא אתו הכרות עמוקה ורבת ניסיון עם המערכת הבנקאית והפיננסית.
ההכרות הזו עם הדרך שבה פועלים הבנקים, עם שיטות העבודה והדרישות שלהם, מאפשרת לנו לתת לכל יזם את מעטפת הליווי האולטימטיבית, לענות על שאלות ולספק אינפורמציה מרגיעה שמאפשרת לו להתקדם בתהליך המימון של ההשקעה בראש שקט.
אנחנו מציעים ליווי יזמים מול הגופים הבנקאיים מתוך ניסיון רב וקשרים שיצרנו עם גופי המימון הבנקאיים. אנחנו דואגים לעבוד על הדוחות ועל התוכנית העסקית, לבחון נקודות סיכון מול נקודות המציעות רווחיות סמויה ולצייר תמונה מלאה עם כל המשתנים, כדי שהיזם שמגיע לבנק יוכל להרגיש בטוח שהפרויקט יצא לפועל.

כל המומחים במקום אחד

כל יזם שרוצה לפנות לבנק צריך להיערך עם ייעוץ ובדיקת נתונים, לפעמים על ידי מומחים משפטיים, פיננסיים או עסקיים. כחלק מתהליך ליווי יזמים מול הגופים הבנקאיים אנחנו יודעים לחבר את היזם למומחה הדרוש לו.
במהלך השנים דאגנו ליצור שיתופי פעולה עם אנשי מקצוע שנותנים מענה ליזמים שלנו, בודקים עבורם סוגיות מקצועיות, משפטיות, אדריכליות ועסקיות לגבי הפרויקט ומאפשרים להם להגיע לשלב התקשורת עם המערכת הבנקאית כשיש בידם את כל הנתונים וההוכחות המקצועיות לכך שההשקעה חכמה ועם פוטנציאל רווחיות גבוה.

ביקורת ופיקוח על ידי הבנק המלווה וסיגמא סיטי

ליווי יזמים מול הגופים הבנקאיים כולל מבחינתנו גם שיתוף פעולה בפיקוח ובבקרה על הפרויקט, יחד עם הבנק. כל הפרויקטים שאנחנו לוקחים בהם חלק מבוקרים ומפוקחים באופן הדוק על ידי הבנק המלווה ועל ידי מפקח מטעם סיגמא סיטי.
הקשרים שלנו והעובדה שאנחנו גוף מימון מאושר על פי חוק העומד בכל תקנות הבנקים, מאפשרים לנו שיתוף פעולה מלא עם הבנק גם בהשגת התנאים המיטביים עבור המשקיעים שלנו.
בארץ שבה המערכת הבנקאית יכולה להצטייר כמאיימת, סיגמא משקיעה בתהליך ליווי יזמים מול הגופים הבנקאיים ומאפשרת לכל יזם לצאת לדרך, מול הבנקים והגופים המממנים, בראש שקט.

למעלה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם התקשרו עכשיו:
דילוג לתוכן