SIGMACITY

הלוואות מזנין – פתרון מימון חכם ליזמים שחושבים קדימה

הלוואות מזנין – פתרון מימון חכם ליזמים שחושבים קדימה

הבחירה של סיגמא סיטי לספק פתרונות מימון ליזמים המבוססים על הלוואות מזנין הוא לא מקרי. במשך שנים ליווינו פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית, פגשנו יזמים והקשבנו לצרכים שלהם. היום אנחנו כבר יודעים שזהו אפיק המימון הטוב ביותר למי שמחפש השלמת הון בתחום הנדל”ן. אז מה זה בכלל “מזנין” ולמה הלוואות מהסוג הזה הן הפתרון ליזמי נדל”ן שרוצים לגייס את ההון העצמי? הנה כל התשובות שלנו.

מה זה בעצם מזנין?

המילה “מזנין” היא מונח מתחום האדריכלות שמסמן את קומת הביניים בבניין. הדימוי של קומת האמצע, שמחברת בין הקומות הראשונות לעליונות, מהווה את הבסיס להבנה מהן בעצם הלוואות מזנין. הלוואה זו היא פתרון מימון המחבר בין ההון העצמי שמביא היזם ומגייס בעצמו ובין הליווי הפיננסי שהוא מבקש מהבנק. במילים אחרות, זוהי הלוואת גישור, ביניים, המאפשרת ליזם ולבנק להיפגש.

השלמת הון עצמי ליזמים – איך זה עובד?

מתי צריך הלוואות מזנין?

כאשר הבנק בודק את הכדאיות שלו במתן ליווי פיננסי ליזם, הוא יבקש להבטיח שליזם יש הון עצמי באחוז מסוים, לפי תנאי הבנק. בדרך כלל אחוז ההון העצמי עומד על בין 20-40% מעלויות הפרויקט. לא תמיד היזם, בעיקר אם הוא בתחילת דרכו בעולם יזמות הנדל”ן, יוכל להציג את מלוא הסכום הדרוש לו. כאן נכנסות לתמונה הלוואות מזנין המגשרות על הפער. ההלוואה ניתנת תמורת משכנתא שנייה או בטחונות אחרים ולרוב מאפשרת גמישות בתחילת הפרויקט, יותר מכל פתרון מימון אחר.

מה חשוב לבדוק לפני שפונים לקבלת הלוואה?

אחד הדברים החשובים ביותר בדרך לקבלת הלוואות מזנין הוא בחירת החברה המתאימה. חברות רבות מציעות פתרונות מימון ליזמים אבל לא לכולן יש את הבסיס המקצועי ואת הניסיון בליווי יזמים ופרויקטים. לכן, חשוב לבחור בחברה בעלת ניסיון רב ונתוני הצלחות מדווחים. חובה לבחור בחברה שהיא משלים הון מאושר על ידי הבנקים וחברות הביטוח.

בנוסף לבחירת החברה המתאימה, חשוב לעבוד מול חברה שמציגה תנאים גמישים, שמאפשרים ליזם השלמת הון עצמי בתהליך מהיר ויעיל, מלווה ובודקת את כל הנתונים ויוצרת תוכנית הלוואה אישית עבור היזם, לפי נתוני הפרויקט ודרישותיו. דבר נוסף הוא העיתוי של קבלת המימון. הלוואות מזנין ניתנות בדרך כלל בצמוד ללוח הזמנים הדרוש כדי להתחיל את הפרויקט.

כל היתרונות של סיגמא סיטי

סיגמא סיטי מספקת ליזמים הלוואות מזנין להשלמת ההון העצמי בפרויקטים למגורים בשלבים מתקדמים. המימון נע בין 50-80% מההון העצמי הנדרש לפרויקט, בהתאמה לצרכים ולנתונים הפיננסיים של היזם והפרויקט. החברה מוכרת כ”משלים הון מאושר” על ידי כל הבנקים המאפשרים תהליך של מימון משלים.

כל היזמים שעובדים איתנו זוכים למעטפת רחבה מעבר לפתרונות המימון. לצד תהליך קבלת הלוואות מזנין, החברה מסייעת ליזמים להשיג את הליווי הפיננסי מהבנק וערבויות חוק מכר לפרויקטים שהיא מלווה.

כל התהליך נעשה באופן מהיר ויעיל על ידי אנשי מקצוע שצברו ניסיון מוכח בתחום הנדל”ן, השמאות, הפיננסים והבנקאות. היזמים שפונים אלינו זוכים לשותפים לדרך, שהמעורבות שלהם אינה מסתיימת רק במתן ההלוואה, אלא הולכים איתם עד סוף הפרויקט וגם לפרויקט הבא.

הלוואות מזנין

הלוואות מזנין מהוות פתרון מצוין ליזמים המעוניינים להשקיע בפרויקטים גדולים של נדל”ן. בעולם הפיננסי הנע ונד שבו אנחנו פועלים כיום, כאשר החדשות, השינויים בריביות ומגמות עולמיות משפיעות על כל צעד כלכלי שאנחנו עושים, הלוואת מזנין בהתאמה אישית היא הפתרון הטוב ביותר ליזמים שמאמינים בהשקעות נדל”ן.
● הלוואות מזנין ניתנות בדרך כלל כאמצעי מקשר למי שאינו יכול לספק הון ראשוני גדול לבנק. הן מותאמות באופן אישי לכל יזם ומספקות לו גישור בתנאים נוחים בין ההון הראשוני להצעת המשכנתא מהבנק.
● הלוואת מזנין נחשבת גמישה יחסית באפשרויות ההחזר והתנאים להלוואה ועל כן מאפשרת פוטנציאל רווח גדול. הלוואת מזנין מומלצת למשל כאשר תוכניות הבנייה משתנות ופוטנציאל הרווח גדל.
● בכל הקשור לפרויקטים של התחדשות עירונית ותמ”א, הלוואת מזנין היא הפתרון המועדף. היא מספקת תנאים פוטנציאליים להצלחה בהשקעה בפרויקט מורכב כזה.
● מקור הכסף מגיע בדרך כלל מגופים בעולם הנדל”ן, כמו סיגמא סיטי, המספקים גם מעטפת של ניסיון, ידע מקצועי והכרות צפופה עם פרויקטים מהסוג שאליהם היזם מכוון. לצד קבלת ההלוואה, יש מקור לתשובות, לייעוץ ולליווי מלא לאורך כל התהליך, בלי סימני שאלה בדרך.
● כל יזם הפונה לקבלת הלוואת מזנין עובר תהליך בו מותאמים התנאים באופן פרטני לפי הפרויקט, לוח הזמנים, ההון הראשוני של היזם ויכולות ההחזר שלו. בעידן שבו הבנקים מקשיחים את התנאים, הריביות עולות וחוסר היציבות מורגש – ההתאמה המיטבית לכל יזם קריטית.

מאמרים נוספים בנושא הלוואת מזנין

השלמת הון עצמי ליזמים – איך זה עובד?

תהליך המימון

SIGMACITY סיגמא סיטי מציעה מודל מימון המסייע ליזמים בהעמדת ההון העצמי לפי דרישות הבנק ולפי לוח זמנים גמיש, בהתאם לנתוני הפרויקט. לסיגמא סיטי הסדרים עם

קרא עוד »
למעלה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם התקשרו עכשיו:
דילוג לתוכן