SIGMACITY

יזם חדש? הנה מה שאתה צריך לדעת על השלמת הון

זהו אחד הצעדים האמיצים והחשובים ביותר שתעשה בדרך להיות משקיע בנדל”ן – תהליך הגיוס של ההון העצמי. רגע לפני שאתה פוסע אל תוך הבנק עם ערמת המסמכים ומתיישב מול הבנקאי, אתה עוצר לאחד השלבים החשובים בדרך – קבלת הלוואה להשלמת ההון. מה בעצם דורש התהליך ואיך בוחרים בנתיב הנכון? במאמר זה ננסה לענות על השאלות הכי ראשוניות שאנחנו שומעים מיזמים בתחילת הדרך.

מהו בעצם תהליך השלמת הון עצמי?

רגע לפני שאתה מגיע לבנק, עליך לגייס הון עצמי בשיעור של 20-40% מסך עלויות הפרויקט. רוב היזמים בתחילת הדרך מוצאים את עצמם מחפשים פתרונות מימון שיגשרו בין ההון הקיים ובין דרישות הבנק. השלמת הון עצמי מאפשרת לקבל הלוואה נוחה, בתנאים גמישים ומותאמים לסוג הפרויקט וללוח הזמנים שלו, ולהגיע לבנק עם ההון העצמי הדרוש כדי לקבל את ליווי הבנק.

השלמת הון עצמי ליזמים – איך זה עובד?

אלו פתרונות מימון להשלמת ההון קיימים היום?

אחד מפתרונות המימון האיכותיים והבטוחים ביותר נקרא הלוואת מזנין. השלמת הון עצמי באמצעות הלוואת מזנין מאפשרת ליזם לגייס את התקציב הדרוש כדי לפנות לבנק ולצאת לדרך אל ההשקעה. ההלוואה ניתנת בתנאים נוחים ומותאמים אישית לכל יזם, בהתאם לדוחות הכספיים, לתוכנית העסקית ולדו”ח אפס – דוח הנכתב על ידי שמאי מטעם הבנק ובודק את פוטנציאל הרווח של הפרויקט ונתונים נוספים. אנחנו בסיגמא סיטי מסייעים ליזמים למצוא את הפרויקטים המתאימים להם ומציגים להם הלוואות מזנין בתנאים גמישים ובהתאמה לתנאי הפרויקט.

איך בוחרים פתרון מימון להשלמת ההון?

תהליך השלמת הון עצמי ליזמים קטנים או חדשים הוא תהליך שמצטייר כמסובך ומלא בבירוקרטיה. הבחירה בפתרון המימון המתאים צריכה לקחת בחשבון את מעטפת הליווי שמקבלים לאורך הדרך ואת התנאים שמתכתבים באופן ישיר עם אופי הפרויקט ועם המקום שבו נמצא היזם בתוך ההתפתחות העסקית שלו.

חשוב לבחור בחברה המוכרת על ידי הבנקים, שאנשיה בעלי ניסיון בתחום השקעות הנדל”ן ומציעים את התמיכה המקצועית לאורך הדרך. חברה כמו סיגמא סיטי שאנשיה פועלים בתחום הנדל”ן מאז שנת 2015, נחשבת לחברה ותיקה ואמינה. אנחנו מספקים לא רק את פתרונות המימון המדויקים עבור כל יזם, לפי נתוניו הכספיים והתוכנית העסקית שהוא מגיש, אלא גם מעניקים ליווי לאורך כל שלבי הפרויקט וממשיכים לפגוש את היזמים שלנו גם בהשקעות הבאות. לכל יזם אנחנו יוצרים תוכנית מימון בשקיפות מלאה, עם אפשרויות לפיזור ההשקעה על כמה פרויקטים ומתוך רצון להוביל לרווחיות גבוהה כבר מתחילת הדרך.

כמה זמן ייקח לך לגייס הון עצמי?

זו אחת השאלות שאנחנו שומעים הכי הרבה מיזמים בתחילת הדרך ולכן אנחנו פועלים כל הזמן לקצר את התהליך ולייעל אותו. כחברה שבה צוות אנשי מקצוע מיומן, אנחנו מסייעים ליזם לגייס את כל המסמכים, עוברים על הדוחות, בוחנים כל פרט ומציעים את ההלוואה בתהליך מהיר שיכול להסתיים תוך כמה שבועות בודדים.

יש לא מעט שאלות שמלוות יזמים בתחילת הדרך. אנחנו בסיגמא סיטי שמחים לשותפות עם יזמים קטנים ובינוניים שרוצים לצמוח ולגדול, שמאמינים בפוטנציאל הגלום בעולם השקעות הנדל”ן ושלא מפחדים לקחת צעדים אמיצים – אבל חכמים – בדרך להצלחה.

מאמרים נוספים בנושא הלוואת מזנין

השלמת הון עצמי ליזמים – איך זה עובד?

תהליך המימון

SIGMACITY סיגמא סיטי מציעה מודל מימון המסייע ליזמים בהעמדת ההון העצמי לפי דרישות הבנק ולפי לוח זמנים גמיש, בהתאם לנתוני הפרויקט. לסיגמא סיטי הסדרים עם

קרא עוד »
למעלה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם התקשרו עכשיו:
דילוג לתוכן