SIGMACITY

פתרונות מימון ליזמים

הדברים שאסור לפספס בדרך להשקעה חכמה

מדי יום אנחנו בסיגמא סיטי פוגשים יזמים חדשים. חלקם צעירים מאד, אבל בעלי מטרות מוגדרות ומודעות כלכלית ורוצים לצאת לדרך ולהגיע רחוק בעולם השקעות הנדל”ן. כחברה שמספקת פתרונות מימון ליזמים בתחילת הדרך וגם כאלו שחוזרים אלינו לפרויקטים נוספים שוב ושוב, אנחנו שומעים את כל השאלות ומנסים לסייע גם בבחירת הפתרון המתאים ביותר עבור כל יזם.
אז מה חשוב לקחת בחשבון? הנה כמה טיפים מאיתנו.

הבנק הוא לא הכתובת היחידה

כאנשים פרטיים כולנו פונים במהלך חיינו לבנק לקבלת הלוואות שונות. הבנק מסתכל על הנתונים בצורה אחידה עבור כולנו ומשקלל את הכדאיות של ההלוואה. לאחר מכן הוא מאשר, או לא מאשר אותה. כך פועל הבנק גם בכל הקשור למתן פתרונות מימון ליזמים שרוצים השלמה של ההון העצמי.

בסיגמא סיטי חרטנו על הדגל שלנו שני ערכים חשובים – נגישות והתאמה אישית. המטרה שלנו היא לבחון את כל הנתונים שמציג היזם לגבי הפרויקט שבו הוא רוצה להשקיע, התוכנית העסקית שלו, הדו”חות המבוקשים על ידי הבנקים והגופים הפיננסיים האחרים ולבחון איפה נמצאים פערים שיכולים להיזקף לזכותו לייצר רווחיות.

כתוצאה מכך, אנחנו מציעים פתרונות מימון הרבה יותר נגישים וחכמים, שמאפשרים להשקיע כאן ועכשיו ולהתחיל לראות רווחים בשלבים מוקדמים של הפרויקט.

לבחון את נתוני ההצלחה לפני שבוחרים חברה למימון

אחד הדברים הכי חשובים הוא הניסיון, המקצועיות והתוצאות בשטח, גם כאשר מדובר בחברות המציעות פתרונות מימון ליזמים. לא מספיק לבחון אילו אפשרויות מוצעות על ידי כל חברה אלא גם את המוניטין שלה, הותק והניסיון וגם את אחוזי ההצלחות שלה.

סיגמא סיטי, שהוקמה משנת 2015, מציגה נתונים שמוכיחים הצלחות. היזמים שלנו חוזרים אלינו שוב ושוב לעבודה על פרויקטים נוספים וזו הוכחה חיה בשטח שמדובר בסיפור הצלחה. נכון לשנת 2022 מימנה סיגמא סיטי כ-30 פרויקטים שהיקפם מעל 900 מיליון שקלים.

איזו הלוואה כדאי לקחת?

זו כנראה שאלת המפתח שאנחנו שומעים מיזמים בתחילת הדרך. על השאלה הזו לא פשוט לענות בתשובה קצרה, כיוון שכל הלוואה צריכה להתאים לתנאים בהם פועל היזם.

אנחנו מאמינים שהלוואת מזנין, בתנאים נוחים ובמסלולים מהירים ואפקטיביים, יכולה לסייע ליזם לצאת לדרך ולהשלים את ההון העצמי, מבלי לכלוא אותו לפרויקט אחד ולהעלות את הסיכון. אנחנו מאפשרים ביזור – כלומר פיזור של ההלוואה על פני מספר פרויקטים כך שהסיכון פוחת והסיכוי לרווחיות כבר בשלבים הראשונים עולה.

פתרונות מימון ליזמים כמו אלו שסיגמא סיטי מציעה מותאמים לכל יזם אחרי בדיקת כל הנתונים הפיננסיים והרקע שלו, תוכנית עסקית וערבויות. כל הפרטים נבדקים על ידי הצוות המקצועי שלנו.

אנחנו מפעילים אנשי מקצוע מיומנים, משמאים ועד לייעוץ משפטי, כדי לספק ליזמים שעובדים איתנו את כל הנתונים ואת מעטפת הליווי המקצועי. אחרי שמגבשים פתרונות מימון ליזמים בהתאמה אישית לכל אחד, אנחנו ממשיכים ללוות אותם גם בשלב הבא ובכך מגדילים את הסיכוי לרווחיות.

כתובת אחת מתחילת הדרך ועד להצלחה

סיגמא סיטי היא הכתובת של יזמים קטנים ובינוניים המעוניינים להתפתח ולצמוח לתוך העולם של התחדשות עירונית ונדל”ן. אנחנו מציעים ומתאימים פתרונות מימון ליזמים שמאפשרים לגדול תוך כדי תנועה ולהתחיל להרוויח כבר מתחילת הדרך.

למעלה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם התקשרו עכשיו:
דילוג לתוכן